/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
intro til TV2 program???
Fra : Merrald
Vist : 348 gange
40 point
Dato : 19-12-02 03:51

For nogle år siden blev der sendt en lille serie om nogle fyre der var taget til USA på tv2, og det hed Mikkelsen & Monbergs US 2.0 eller noget i den retning.

Jeg synes at intro-melodien, altså start melodien, var kanon fed og kunne godt tænke mig at vide hvem der har lavet den og hvad den hedder???

Er det Faithless der har lavet den???

Kommentar
Fra : worg

Dato : 19-12-02 15:38

hhmmmm kan godt huske programmerne, men desværre er musikken glemt.

Jeg har prøvet at støve noget op forskellige steder, men det er som om serien er sunket i jorden.

Hvis ikke andre har et svar, kunne du evt tage kontakt til tv2 (hvis det altså var tv2 som sendte serien). De plejer at hjælpe med sådanne spørgsmål.

Hvis du selv finder svaret, må du da gerne lige skrive det herinde..... for nu er jeg da lidt nysgerrig.....

-møjn

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 19-12-02 20:52

Jeg har lige søgt på google og fandt frem til at Lois er en sangerinde og blev produceret af Kasper Winding. Men jeg tvivler stærkt på at det er den du tænker på Master_of_KeFir.

Den jeg tænker på er i dance/techno genren. Der var ingen sang på, ihvertfald ikke den del der blev spillet.

Nogen der ved det???

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 40 point
Dato : 19-12-02 22:36

Følgende instrumental numre er regristreret hos CODA af TV2 under MMUS

Krupa - Apollo Four Forty
Black Flute - Leftfield
Stricktly Hip Hop - Cypress Hill
When the Funk Swings - Sylk 130
Keep Hope Alive - Crystal Method
Through the Fire - Larry Green

Godkendelse af svar
Fra : Merrald

Dato : 19-12-02 23:57

Sådan!! Har fundet den! Krupa - Apollo 440!! Tusind tak KeFir!!!