/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
vedr. telefon
Fra : sanne25
Vist : 301 gange
20 point
Dato : 09-07-06 22:01

hej

Er der nogen der bøvler med en NOKIA 6230i, jeg er en der har haft så mange problemer med batteriet, og har også købt et nyt.. virker stadig ikke...

håber der nogen der kan hjælpe!

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 09-07-06 22:22

I starten kunne min ikke holde strøm mere end 6 timer, først efter at batteriet havde været ladet helt op og helt afladt 4 gange, kan den holde strøm 4 dage, hvis man snakker 30 - 40 min om dagen.
Hvis jeg hænger i røret hele tiden en hel dag, holder den ikke mere end et døgn

Jeg har firmware 3.30 i min, det siges at der er rigtig mange problemer med batteriet og menuer, hvis du har tidligere firmware end 3.30, har du en gammel firmware version, kan du gratis få den upgraderet hos din forhandler.