/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
mic lyd, kommer ud af højtaler
Fra : rudik
Vist : 867 gange
50 point
Dato : 09-07-06 18:22

når jeg snakker kan jeg høre mig selv, via højtalerne. hvordan kan jeg løse dette problem, så den lyd der kommer ind igennem lydkortet, ikke kommer ud af højtalerne?

driver: SB Audigy Audio [DD80]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 18:25

mener du at du bruger headsæt til at tale for eks over skype eller lign ??? - i så fald skal du bare lukke højtalerne og ellers justere lyden - for eks netop under indstillinger i skype eller hvor du nu snakker (messengere i almindelighed)

Bruger du mikrofon og højtalere og ikke headsæt - så skal du blot justere lyden så den passer

kig i dine lydindstillinger hvis det ikke er nok

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 35 point
Dato : 09-07-06 18:38

Klik på start - Programmer-> tilbehør -> Underholdning-> Lydstyrke->
Her kommer din lydmixer frem.
Vælg under Menu "Filer" - Egenskaber og klik sæt prik i afspilning
Herefter skal du se at der er flueben i Microfon i nederste del.
kilk ok og sært Flueben under knappen for mikrofon og dit problem er løst.
Mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 09-07-06 19:35

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

lol lamt problem, grimt at jeg ikk selv kunne hitte ud af det. dit spørgsmål, vækkede et spøgsmål inde i mit hoved. så jeg fandt ud at en løsning selv. lydsindtillinger , skru ned for micro :P
Grunden til at jeg ikke gjorde dette før, var at jeg troede at jeg skruede ned for in lyden, den lyd der kommer fra microfonen og ind i computeren :P hehe.

men ellers tak :)