/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Skype med Video
Fra : jeppewernberg
Vist : 354 gange
20 point
Dato : 08-07-06 15:18

Jeg har installeret skype (nyeste) på min mac og på min kærestes pc (xp-platform). Men jeg kan ikke få video til at virke, så vi kan tale med hinanden med live webcam-billeder. Er der nogen, der kan komme med et godt råd?

JW

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-07-06 15:51

Det skal også lige slås til i skypeprogrammet.

Og så skal man selvfølgelig have webcameraer monteret , og drivere.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-07-06 15:52

Se i skype under funktioner, indstillinger om video er slået til.

Kommentar
Fra : miritdk