/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Temperatur på dit kontor
Fra : Hausbaer
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 05-07-06 15:16

Hvem har mon den højeste temp på sit kontor....

Her er der 29,8 grader... hvem kan slå den.

Spørgsmålet er åben til i morgen kl 15:00 højeste temp vinder...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-07-06 15:24

Jeg arbejder hjemme og her i mit 'kontor' er der 34.1 grader lige nu :(:(:(:(

Har tre ventilatorer kørende .

FØJ - ikke noget for et vintermenneske - nogen der vil med til Antarktis?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 05-07-06 15:25

På "mit" kontor er der kun behagelige 28,7...men lige på den anden side af gangen 29.8 som hos dig!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-07-06 15:26

Det er jo ikke noget rigtigt kontor - så du skal ikke acceptere mine varmegrader, jeg skulle bare lige ud med det - jeg bliver rimeligt SUR når det er så varmt.

Spændende at høre hvordan det ser ud på de forskellige arbejdspladse (god ide med denne tråd).

HEDE hilsener fra Dorthe

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 05-07-06 15:27

Ja så er man jo ikke misundelig på en der har en hjemmearbejdsplads...

Hvis der er trådløs netværk dernede så er jeg med på ideen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-06 16:10

åhhh vil.du - hjemmekontor her - blæser på fuld kraft - 34,4 grader trods alt - JEG VIL OGSÅ MED TIL ANTARKTIS

Haven i skyggen tror den ligger i et eller andet subtropisk land - 33 grader i skyggen - tør ikke se hvad der er i solen

MMMMMMM koldt vand i brus og kar - slet ikke ringe

har for søren da stukket hovedet i køleskabet hver gang jeg er kommet forbi

er det farligt at sætte sig med tæerne i vand ved puteren ????

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 05-07-06 16:13

arbejder i et køkken og står og laver mad over 9 varme kogeplader og en stor ovn der bliver åbnet hele tiden, så tror jeg når 100 grader , havde jeg været en mand havde det været med kartofelmel i bukserne

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-06 16:16

frueyde - det er da helt vildt - godt man kan slippe for sådan en omgang - den er der vist ingen der kan stikke - lige bortset fra at det så ikke er et kontor

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-07-06 16:29

Har heller ikke noget kontor som sådan.
Men vil lige blære mig 22*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-06 16:37

hmm tror sofus bor i et svaleskab

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-07-06 17:08

Nu gør i mig totalt forvirret.
HVILKEN TEMPERATURSKALA BLI'R/SKAL ANVENDES ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-07-06 17:11

303 °K

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-06 17:44

gambrinus din - fahrenheit lader vi dem om der synes det er sjovt

ikke om jeg kan huske den nemlig

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 05-07-06 20:24

hmmm vi var på 32 grader idag.
Der er ventilationsanlæg, men det virker ikke lige.

Og jo vi fiek en mail fra direktøren idag. Han efterlyste kreative idéer til at "belønne" os med at arbejde hårdt i varmen.

Masser af forslag.

Svømmepøl, forbade under skrivebordene, is, slushicemaskiner mm.

Tilbagemeldingen var: i kan få et børne badebassin.
Så troede vi jo han kom med is i eftermiddag....
NEEEEJ
Vi sad i vores ansigtssved og knoklede så der nu er fedtplamager under stolene- og vi fik ingen is.
Så ringer min kæreste og siger hør lige her skat:
Og så hører jeg den,på det tidspunkt, frygtelige lyd af en dåseøl, der blev åbnet, et par store slurke og et AAAAHHHHHH.

Hvem er mest tarvelig skatten eller bossen?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-07-06 20:49

Jeb3>

De er nøjagtig lige tarvelige!! Stik dem en gang gule ærter med bæwreflæsk!!

Mirit>

JA KOM!! Vi ER daffet - Antarktis må være sagen lige NU!

Gambrinus>

Frueyde>

DU trænger sq til omsorg!
Og så skal du ha' en dybfølt TAK (altid bedre at vide at nogen har det værre end een selv) OG en TAK for det herlige billede jeg lige fik af en mandsperson, ansat i dit køkken

Sofus>

Har du plads til een til? (jeg bruger Rexona )

Hausbaer>

Tak for denne gode og (desværre) meget aktuelle tråd!

HAR I hørt den fantastiske nyhed?? I MORGEN sættes varmerekord!

KAN DET DA BLIVE VÆRREEEEEE ?

Overhede knus fra mig.

.o00( Antarktis.....er det mon dén vej? ---------------------------> )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-06 21:38

det kan sagtens blive værre vil.du - vi har endnu en lummer dag før torden i vente - eller flere - altså hellere højt solskin end tordenlummert hvor ingen kan være nogen steder når det endelig skal være.

Citat
Vejrudsigt for hele landet
Vejrudsigt, der gælder til fredag morgen, udsendt kl. 17.30.

I aften og i nat tørt og klart. Temp. ned mellem 13 og 18 grader og svag til jævn vind fra øst og sydøst. Torsdag starter tørt og solrigt, men der kommer skyer ind fra sydvest og mulighed for regn -eller tordenbyger i de vestlige egne. Højeste temp mellem 23 og 28 grader, men i de østlige egne op omkring 30 grader. Svag eller let sydøstlig vind. Natten til fredag vekslende skydække og mulighed for spredte regn- eller tordenbyger. Temp mellem 13 og 18 grader og vinden bliver svag til let mellem sydøst og sydvest

og ja - jeg bor så meget øst at hvis jeg ikke passer på så vader jeg lige i øresund

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-06 21:39

midt i det hele så er der mulighed for at vande have gratis

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-07-06 22:21

Hmm...billetten er altså dyr til Antarktis

Måske skulle vi i stedet vende op og ned på nat og dag??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-06 01:52

jamen vil.du - det har vi skam gjort her - just kommet ind fra haven hvor der næsten var normalt her ved midnat og fremover.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-06 01:52

jamen vil.du - det har vi skam gjort her - just kommet ind fra haven hvor der næsten var normalt her ved midnat og fremover.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-06 16:22

Jeg ved at tiden er overskredet, men kommer lige med en melding.

Min søn, der lige er kommet hjem fra arbejdet kunne fortælle:

" Kølø-Møller" havde været der, for at gi' tilbud på aircondition . Der blev målt 34 grader i lokalerne."

Nyd nu someren, mens den er der

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 07-07-06 16:08

prøvede i dag at tage temp. i køkkenet hvor jeg arbejder, der var 34,1 grader, føj det er stygt, gost jeg snart har ferie

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-07-06 16:29

Bundkort 50 °C
CPU 44 °C
Harddisk 50 °C

Jeg ved godt, jeg ikke får point.
Jeg kører jo ikke med Intel.
Gambrinus