/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
ud af reden
Fra : 0463
Vist : 648 gange
100 point
Dato : 05-07-06 11:19

Mit undulat par fik 4 unger d.5 juni, og nu har de fået dun/fjer og farve.
Men de er stadigvæk i redekassen, og selv om jeg har gjort den ren
flere gange stinker den.
Må man tage ungerne ud af redekassen, og lade dem rende rundt i bunden
af buret, hvor de kan har et sted de kan gemme sig,
Buret som står indefor om natten, og i rummet hvor det står,
stinker det fra redekassen, og så var det jeg tænkte nu,
hvor de er en måned gammel, kunne man måske tage dem ud
af reden, og derefter skal jeg ikke have flere unger iår.

Med venlig hilsen
BO

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 05-07-06 11:41

Det må være meget tæt på, at de selv forlader reden nu, for det plejer de at gøre når de er en måneds tid.

Men du kan vist læse mere om det her

http://homepage.mac.com/annalacour/Sider_undulater/Ynglesaeson.html

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 11-07-06 15:38

Tak for svaret dova.

Hilsen BO