/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Frederik/Mary ha små blære
Fra : Brinsen
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 03-07-06 11:54

http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article208212.ece

Ja den fedt sprøjt væer fuld af løjn histori. Gronbrinsen igge få 20 toiletten, han få 23. Det er mannge mange fler end maj og gronningen har, men naaj jaj igge klynke for den grund.

Jaj tro Gronbrinsen får ønske sig GPS, så han og gronprinsessen igge fare vild på toiletten.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-07-06 12:45

Bær over med Ekstrabladet. Det er agurketid.

Toileantallet passer vel, når man tænker på personale og selskabelighed, som hører med til jobbet.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 03-07-06 22:00

Du kan ikke stole et klap på Ekstrabladet de lever af at opfinde og ødelægge manges liv, engang imellem rammer de plet, køb en ordenlig avis i stedet, så vil du måske spørge hvorfor en, alle andre og nøgne piger kan du se på nettet

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 03-07-06 22:13

Haha "Brinsen" - Jaj kune nisten ægge kænde daj på bildet. Du a ful a fis

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 04-07-06 10:51

Det være fordi den lille gronprins være en lille tissetrold, han bruge den væææældig mange toalette.

Kommentar
Fra : Brinsen

Dato : 04-07-06 23:48

Det er fårdi min bild vende på hovedet at du igge kende maj Rosekamp. Jaj desvær igge find ud af at vend det om, men jaj slæt ikke ful af fis som du tro af den grun. Jaj bare majet bekømret om Gronbrinsen og Mary kan fare vild i al de toiletten.

Rosekamp er et majet flot navn. Du væer en lil smuld royal måske?