/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
HJÆLP
Fra : kissan
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 01-07-06 00:59

Lige pludseligt blev bogstaverne på mit skærm kæmpestore,,Hvad for noget L... har jeg nu lavet
KISSAN

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 100 point
Dato : 01-07-06 04:26

hvis det er i Internet Explorer.

så kik i menuen "Vis -> Tekststørelse" vælg mellem.

Hvis det er på skrivebordet.

Så H.klik et tomt sted på skrivebordet, vælg egenskaber.
Så åbner egenskaber for skærm, vælg fanebladet Instillinger, tryk på knappen avanceret...
på den nu fremkommende panel , skal du under generelt vælge.
DPI-indstilling til normal størrelse (96DPI).

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-06 09:37

Hvis det er; når du er inde på hjemmesider?

Hvis du har en 'rulle-mus'? Så holder du CRTL tasten nede og ruller på 'rullen'

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 01-07-06 10:39

Tak for svaret natmaden.Det var jo hele nettet den var gal,og jeg har det tit med at lave koks i det hele.Vi kan jo ikke alle være nørder vel? Så tak skal du have
Hilsen fra KISSAN

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-07-06 15:30

ja men det var da så lidt.
molo's måde virker også, og det er jo nok ved det at du er havnet med det store bogstaver,
altså ved at holde på Ctrl og rulle med musens hjul.
Fint at man kan men lidt ukrontrolabelt, da man ikke at´ltid fornemmer hvilken størrelse
bogstaverne er i, men det er jo nok en smagssag, hvilken måde man gør det på.
God sommerhilsen
Mvh. Jørgen