/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
ArGoSoft Mail Server Pro Manual
Fra : NeoNmaN
Vist : 483 gange
75 point
Dato : 17-12-02 16:54

HEjza jeg vil maget geren få min ArGoSoft Mail Server Pro til at funke med min home ip ??? ja jeg har fast ip !! men kan ikke finde ud af det og er ikke så god til englsk som i se er jeg det heller ikke til dansk :/ men er der nogen der ved hvor jeg kan finde en manual på dansk til ArGoSoft Mail Server Pro for så vil jeg blive mega glad for det !!!

//100000000000000000 rak for hjælpen til jer der prøver

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 75 point
Dato : 17-12-02 18:19

En sådan findes IKKE på dansk.

Den forefindes ikke på producents hjemmeside ej heller er der links til en sådan

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 18-12-02 01:02

hmmmm okey :// det er da noget skod ://

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 18-12-02 01:02

Tak for svaret zonker.