/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson K850i
Fra : hansdal
Vist : 2429 gange
100 point
Dato : 29-06-06 00:34

Jeg overvejer at købe den nye Sony Ericsson K800i mobiltelefon .... Men på SE's hjemmeside kan jeg læse følgende omtale, som bl.a. nævner en K850i model med push email. Denne kan jeg dog ikke finde nogen omtale af på Internettet. Er der nogen, som ved hvad det er for en model!??? Og ved man om k800i har push email?

Mvh. Hans

--
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10407&zone=pp&lm=pp1&pid=10407

Rigtig e-mail
Modtag, læs og send e-mails, som hvis du sad på kontoret. [B]K850i understøtter push e-mail*[/B], en løsning, der gør det muligt for dig at modtage e-mails direkte til din telefon. Med 3G-forbindelses kan du downloade tunge vedhæftelser hurtigt.

* Afhænger af operatør og/eller serviceudbyder.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-06-06 09:23

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10447&zone=pp&lm=pp1&pid=10447

det er en model som kommer på market de regner med sidst på året k850i bliver en "klap"tlf (den skal drejses i sdet for at klappe) og 800i har ikke push email

Kommentar
Fra : hansdal

Dato : 29-06-06 19:20

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10407&zone=pp&lm=pp1&pid=10407

=> Klik "Arbejdsbrug" ...

De taler om K850i. Dit link er til W850. Den er jeg ikke interesseret i.

Mvh. Hans