/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Sker der noget ved at bogføre
Fra : Mille35
Vist : 652 gange
50 point
Dato : 28-06-06 10:00

Jeg har flere kassekladder at bogfører i som Feks.renteklade,nulstilling,standart mm
Og de to sidste dag har jeg siddet og skrev i min rentekladde ØV
Det skulle have været standart kladden !
Sker der noget ved at bogføre den
Det er det gamle Navigator 3,56

Accepteret svar
Fra : Leo.pedersen

Modtaget 60 point
Dato : 28-06-06 10:24

Hej

Der sker som sådan ikke noget ved det, idet alle kladderne bogføre på samme måde.

Der er nogle områder du lige skal se på.

Hvis du lader kladden bestemme bilagsnummeret, så har den forkerte kladde jo givet forkerte numre. Dette kan klares ved at overskrive det nummer som står lige nu. Det eneste er så, at du skal huske at "stille tilbage" når du næste gang bogføre renter samt skal du "stille frem" i standart kladden.

Noget andet er, hvis du i standart kladden har andre "beholdninger" end i rentekladden, så får du dem ikke med på udskrift af kassekladde. Dette får dog ikke nogen betydning for opdateringen af bogføringen.

Sagt på en anden måde, hvis du ikke kan se nogle problemer med bilagsnummereringen så kan du roligt bogføre nu.

Hilsen

Leo Lund
www.erhvervsbogforing.dk

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 28-06-06 10:32

Tusinde tak
Jeg kan ikke kan se nogle problemer så .så jeg vil bogføre det

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 02-08-06 07:43

Tak for svaret Leo.pedersen.