/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Fjernelse af kattetis på sofa?
Fra : maryjo
Vist : 6790 gange
20 point
Dato : 27-06-06 20:53

Hvordan fjerner man lugten af kattetis fra en sofa, når jeg har vasket alle hynderne, men lugten stadig sidder i sofaen og puderne?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-06-06 21:06

Smid det hele ud. Stanken kan ikke fjernes.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-06-06 21:20

Det ka' du ikke.

Der vil garanteret komme forslag om klorin, Rodalon, o.s.v., men lugten af kattetis der er trukket ind i en sofa, det kan du ikke fjerne, og slet ikke hvis det er hankattetis.

Du kan måske dæmpe lugten en smule, men når du har prøvet at vaske det uden held, så glem det.

mvh dova

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 27-06-06 22:06

Det er svært men prøv at kigge her.http://www.gode-raad.dk/visraad.php

Kommentar
Fra : 25

Dato : 28-06-06 14:20

sprøjtes med Kompresan

Kommentar
Fra : piakahl

Dato : 28-06-06 21:50

har prøvet med rodalon og det hjalp,så hvordan de andre kan sige det ikke virker er en gåde. ps det er en hankat der gjorde det her og lugten er helt væk