/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
køre ASP fra en cd
Fra : _bertus_
Vist : 599 gange
20 point
Dato : 17-12-02 11:52

Hvordan kan man køre en ASP hjemmeside fra en cd???

Kommentar
Fra : _bertus_

Dato : 17-12-02 12:14

det er en prsentations cd som skal vises på mange maskiner og muligvis også maskiner hvor der ikke kan instaleres software....

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 17-12-02 12:22

Da det kræver en webserver.

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 30 point
Dato : 17-12-02 12:36

Du kan selvfølgelig linke til en webserver på din demoCD, men det kræver at brugeren skal kunne komme på nettet.

Mvh

Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-02 13:10

_bertus_ skrev:

> Hvordan kan man køre en ASP hjemmeside fra en cd???

Prøv at kigge bare en lille smule tilbage i gruppen. Spørgsmålet
blev stillet i går aftes (tråden "asp fra cd-rom").

Det er god tone at se sig om efter et svar inden man skriver et
spørgsmål.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Svar venligst under det du citerer, og citer kun det der er
nødvendigt for at forstå dit svar i sammenhængen. Se hvorfor og
hvordan på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Godkendelse af svar
Fra : _bertus_

Dato : 20-12-02 21:14

Tak for svaret smorch.

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 03-01-03 00:08

Jeg må lige komme med en komentar til dette spørgsmål, det kan godt lade sig gøre at køre asp fra en cd,fd,hd uden at have en webserver kørende.

Der findes et program som kan styre det. Her er lidt info fra siden.
With ALP Internet Explorer is able to execute your ASP pages and CGI programs. ASP application can be deployed without need of pre-installed server software (such as IIS/PWS) to every Windows machine with Internet Explorer 4.0 or later. No need of network connection or additional software! Everything you need are ALP redistributable files which are about 500kb (depending on the functionality included).

Programmet kan hentes i trial men skal købes hvis man vil bruge det længere.
Mere info kan ses på. http://www.newobjects.com/product.asp?Category=57&Story=222&

Mvh
Trixster