/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Fejl 81000306 pludselig!?
Fra : WTP
Vist : 3876 gange
50 point
Dato : 26-06-06 23:13

Hejsa..

Jeg var logget på msn på min gmail.com adresse...
skulle lige hente noget ude, så loggede af, og loggede også af windows..
Kort efter loggede jeg på windows igen, og loggede på msn..troede jeg..den ville ikke logge på men gav mig denne fejl: 81000306
og så kan man jo trykke på forsøg igen, annuler og fejlfinding eller hva det var..
og det trykkede jeg så på, og der fandt den følgende:

Din hosts-fil indeholder forekomster, der vedrørerer msn messenger, som muligvis forstyrrer navnefortolkningen...

??? hvad skal det nu betyde??
Jeg kan godt logge på på en hotmail.com adresse, og en anden der er tilsluttet netværket kan også godt på sin hotmail (ved dog ik om den anden der er tilsluttet kan på min gmail)..
Men ihvertfald virker min gmail ikke, og siger det der hele tiden..
hotmail virker...

Hvad foregår der?? Nogen der kan hjælpe mig, er lidt på skideren :S var igang med en bilhandel ! ???
iøvrigt siger msn status, at alt kører og er stabilt hos dem..

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 26-06-06 23:59

Prøv med at din firewall skulle konfigureres til "automatisk" og ikke "tillad alle".
eller prøv her:
http://help.msn.com/(cHJvamVjdD1tZXNzZW5nZXJ3MTAmbWFya2V0PWRhLURLJmN1PSZ0bXQ9JmtjPSZmb3JtYXQ9)/Help.aspx?market=da dk&project=Messengerw10&querytype=topic&query=Messenger_TROU_Error_81000306.htm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-06-06 06:01
Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 28-06-06 09:42

Prøv og at slet det og installere det igen....

Der kan være en server fejl det kommer osse nogle gange ved min com

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 28-06-06 09:45

Prøv og tilmelde din msn hvis du ikke har gjord det

https://accountservices.passport.net/reg.srf?id=9&cbid=956&sl=1&vv=400&lc=1030