/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
eksternhardiskrecorder med USB
Fra : peteralf
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 26-06-06 09:43

Jeg har købt en hardisrecorder med USB-port hvorfra jeg via en usb-nøgle kan se foto på TV.
Jeg havde den tro på at jeg også fra en ekstern hardisk på 250 GB med usb tilslutning også kunne bruge på hardiskrecorderen.
Foto (jpg) fra nøglen kan godt læses men fra den eksterne hardisk er der ingen reaktion.
Er der en mulighed for at se foto fra ekstern til hardiskrecorder og videre til TV???
V.H.Peteralf

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-06-06 13:28

Tja! Kender ikke så meget til det, men umiddelbart kan jeg se at mit sd kort jeg har i mit kamera er formateret i FAT, så mon ikke din usb key bruger samme format? Det ville så betyde at du skulle formatere din harddisk i samme format, hvad jeg ikke lige tror kan lade sig gøre da der er nogle gigabytebegrænsninger på FAT partitioner!