/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
www.tradersclub
Fra : sofus.dk
Vist : 997 gange
10 point
Dato : 25-06-06 21:15

Hej.
Besvarede et spørgsmål fra dette firma.
http://www.tradersclub.dk/
For at få LIDT penge ind på min konto på
http://www.freemoney.dk/
Nu bliver jeg nærmest spammet.

Så er det blevet tid til anden del af dit nye produkt: ”Nyhedsbreve – din kilde til rigdom!”. Lad mig lige starte med at tilføje et par småting jeg glemte at få nævnt i går: 1. Produktet er ren lyd, der skal altså ikke være noget billede når man klikker på det. 2. Lydfilen ligger som MP3 og kan derfor afspilles i både Windows mediaplayer, Realone, quicktime, mm. Hvis du har problemer med at afspille filen, bør du starte med at opdatere din afspiller. 3. Produktet koster normalt 995 kroner, men du får det ganske gratis. Dette betyder ikke at du kommer til at mangle support. Hvis du har spørgsmål må du endelig skrive med dem, og jeg vil også gerne høre forslag og kommentarer… e-mailadressen kommer med sidste del. SIDST MEN IKKE MINDST: Hvis du lytter samtlige 7 dele igennem, så venter der en bonus (naturligvis ganske gratis)… dette vender jeg tilbage til senere. Her er dagens link (altså anden del af dit kursus): http://www.tradersclub.dk/arbejd-hjemmefra-2 Hvis du endnu ikke har fået lyttet til del 1 kan du stadig nå at være med, her er linket: http://www.tradersclub.dk/del1 På gensyn i morgen! Med venlig hilsen Traders Club

Du modtager denne e-mail, fordi du har tilmeldt dig Traders Clubs nyhedsbrev. Hvis du ønsker at ændre dit navn, e-mail adresse eller helt framelde dig fremtidige e-mails fra os, kan du gøre det her:

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 25-06-06 21:28

Skal lige nævne DET, det var ikke gratis, at tilmelde sig.
995.-

Men at have SERVER problemer i flere MND, tyder på en / et mennedke, der bare vil sælge videre.

Har foresten de andre programmer/lyd, hvis ?????????
Han har ikke meget chek på ????
Har dog ikke haft tid at lytte på SKIDEREN.
Men er velkommen til resten af ????

Han sender det, troede det røg i min SPAMMAIL,,,,,,,NIX

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 25-06-06 21:29

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 10 point
Dato : 25-06-06 23:52

hva nu det sofus.dk - snakker du med dig selv i aften

jaja jeg vil og håbe jeg ikke snakker i søvne

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-06-06 17:51

Syntes snart jeg snakker hele tiden.
Men hvad, det ender vel med et brag igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-06-06 19:07

- hvis du snakker hele tiden så beklager jeg at jeg ikke har hørt det - eller skal jeg være lettet ???

hvad filan snakkede du egentlig om