/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Protein pulver
Fra : Evinding
Vist : 933 gange
50 point
Dato : 25-06-06 13:21

Hejsa...

Hvilken virkning har protein pulver?? Kan det skade noget???

Kan det anbefales??

Mvh
Evinding

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 25-06-06 13:27

Se artiklen her fra AntiDoping Danmark
http://www.doping.dk/visArtikel.asp?artikelID=650

Konklusion: Det virker ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-06 13:42

Det kan jo være at Kvinding får svar i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg90066.aspx

Er i tvillinger

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 25-06-06 15:10

Magen til klaphat skal man da led længe efter (Ham fra brevkassen).
Selvfølgelig virker proteinpulver da.
Det er en uomtvistelig naturlov.
Det er jo ikke et spørgsmål om der er noget i ulveret der giver støre muskler.
Det er ren og skær protein, som man bruger til at fede folk op med, samt at få større muskler af, da det hjælper til med at bygge musklerne op.
Protein er musklernes grundbygge sten.

Nogle alternative behandlere vil påstå at det kan stase osv. osv.

Men større muskler det får man da, hvis man samtidigt spiser normalt ve siden af.

Ham klaphatten i brevkassen, går ud fra at spørgeren ingen hjerne har og at han forsømmer sine måltider fordi han indtager proteinpulver.

Man skal aldrig tage råd fra et fjols der ikke selv træner, men kun har læst sig til tingene.

Prøv at gå ind på www.motion-online.dk
De har et debatforum. De ved hvad de taler om, de har jo selv prøvet det.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 25-06-06 15:41
Kommentar
Fra : anonymm