/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Kalender i Outlook Express 6
Fra : ganga
Vist : 910 gange
100 point
Dato : 22-06-06 22:42

Det er svært at finde den rigtige kategori.., dette var det tætteste..
Jeg mangler en kalender i min Outlook Express 6. Kan man dowloade et tillægs program til Outlook, der indeholder en kalender.?
På forhånd tak....!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-06 23:19

kaldender i outlook express ??? - findes ikke såvidt jeg ved

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-06-06 23:30

Jeg mener heller ikke at den findes til Outlook Express
Men har du brug for en kalender:
http://www.rmadsen.dk/kal/
eller denne man selv kan ændre
http://ipi.fi/~rainy/index.php?pn=projects&project=rainlendar

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 23-06-06 00:01

Bruger denne: http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm
Nem
Overskuelig
Fylder lidt
Kan starte med Windows
Er gratis.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 23-06-06 02:16

Jeg har kun Microsofts Office Basic. Men selv om det kun er Basic, følger både Outlook Express og Outlook (i mit tilfælde 2003) med.
Det er, mig bekendt, den mindste af alle kontorpakkerne, så mon ikke også du har dem begge.

Hvis ja, så brug Outlook i stedet. Den indeholder en professionel kalender, med et væld af indstillingsmuligheder!
Desuden har den et meget effektivt indbygget spamfilter (opdateres løbende via Office Update).

Det er nemt at skifte. Du åbner blot Outlook og svare ja til at importere, når du bliver spurgt om du vil benytte den i stedet.
Hvis du siden skulle fortryde, fungere det på samme måde den anden vej.

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 24-06-06 08:30

Tak for svaret BjarneD.
- Har downloadet programet.., det virker fint..!!

Kommentar
Fra : BjarneD