/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
God hypnotisør vestsjæl. søges
Fra : SandraFalk
Vist : 1295 gange
146 point
Dato : 20-06-06 10:13

Jeg har brug for en god hypnotisør på vestsjælland til behandling af angst.
Gerne i eller omkring Slagelse.
Nogen der har nogle erfaringer? Og prisekempler/ventetid?

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 156 point
Dato : 20-06-06 10:24

Hej der er to certifikater man skal kigge efter som garanterer at vedkommende har fulgt en godkendt uddannelse.

Så vidt jeg kan se findes kun en i vestsjælland der har denne godkendelse:

Annette Østergård Poulsen
Spurvevej 2
4180 Sorø
Telefon..: 51948319
Træffetid: 14-15 - mandag-fredag

http://www.hypnoterapi-danmark.dk/index.html

Jeg har både gode og dårlige erfaringer, umiddelbart var det helt utroligt effektivt, men jeg skulle havde fortsat behandlingen for at den skulle holde. Nu var det ikke angst jeg blev behandlet for, så det er svært at give gode råd.

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 20-06-06 10:55

Tak det ser rigtig godt ud det du har fundet frem til...
Jeg afventer lige om der kommer flere svar...

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-07-06 11:48

Tak for svaret jomfruane.