/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
tele2 freeway
Fra : denevigeuheldige
Vist : 713 gange
50 point
Dato : 18-06-06 16:18

Er der nogle som har gjort dårlige erfaringer (generelt set) med dette abbonnemet?
Det lyder vældig godt som tele2 lover synes jeg. Har i dag lidt over 2m/bit adsl hos dem til ca. 1350 kr/kvartalet hvorimod min dlg teleregning ligger på ca. 1000-1200 kr pr måned.
Så her ser det ud til at der kan spares penge, men inden jeg skifter vil jeg dog gerne høre andres personlige erfaringer med abbonnentet og tele2. Har I været tilfredse?

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 50 point
Dato : 19-06-06 10:22

Jeg har brugt Tele2 med adsl i nogle år, og har været meget fornøjet. Ligeledes brugt DLG, men kun til telefonabonnement, da deres internetpriser var for høje i forhold til Tele2. Dog har jeg for et par måneder siden opsagt Tele2, men kun fordi fik bredbånd indlagt. Ingen problemer med opsigelse hos Tele2, i mit tilfælde - og jeg har derfor intet at klage over.
MVH Akle

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 29-06-06 08:23

Tak for svaret akle.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 30-06-06 12:10

Det var så lidt.