/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Ole Henriksen/The- Gomorgen DK
Fra : 888
Vist : 4652 gange
100 point
Dato : 18-06-06 00:14

Ole Henriksen var for et stykke tid siden i Go'morgen Danmark og fortælle om en eller anden the der var godt for/til alt muligt...hvad hed den liiige??

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 18-06-06 00:37

Citat
Rød te
Først skulle vi allesammen drikke grøn te. Så kom den hvide te og slog den grønne af banen, og nu kan du godt glemme begge og skynde dig ned efter rød afrikansk te (rooibos). Rød te virker nemlig udrensende og opfriskende - både når du drikker den og når du kommer den på huden. Hos skønhedsguruen Ole Henriksen i LA inkluderer den nyeste behandling nemlig en maske lavet af rød te og yoghurt, som kommes på hele kroppen. Du kan lave den selv af yoghurt, appelsinsaft og stærk rød te, som lader sidde på huden 10 minutter.

Rooibos The, 27 kr. pr. 100 gram

Rooibos The med ingefær og pære, 30 kr. pr. 100 gram

Begge fås hos Perchs Thehandel, tlf. 3315 3562 eller www.perchs.dk

http://gomorgen.tv2.dk/mode/index.php?id=2422893

http://billigte.dk/default.asp?status=nores

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-06 00:42

kamille og lindeblomst mener jeg - den har han kørt med flere gange

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-06-06 00:45

Det sidste , som han anbefalede var "rød te fra Afrika"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-06 01:05

jajaja ans - jeg kan jo ikke slette mit indlæg - men jeg ville nu foretrække kamille og lindeblomst

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 18-06-06 15:29

Nååh, for pokker....det er da i en af mine pickwick-fætre til senseo'en Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-06-06 10:13

Uhh! Ikke for at blande mig som sådan, men ville da bare lige sige. at jeg at brugt teen i lang tid nu, og kan kun anbefale andre at drikke den! Roobius the! man kan også få en anden afrikansk the, den hedder Honneybush, den er faktisk lige så god!!!