/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ka det la sig gøre hurtig hjæl
Fra : 10.Totti
Vist : 501 gange
140 point
Dato : 17-06-06 20:37

ska spille et spil mod en på min com...så vi har prøvet og sætte 2 tastature til...men begge fungere bar som et tastatur...så spillet opfatter ikk der er 2...ka man gøre noget sårn det ene blir som et joeystik fx

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 17-06-06 20:40

det ene er i tastaturporten og det andet i usb

Kommentar
Fra : Søren_Jensen

Dato : 17-06-06 20:47

Hej

Når i sætter 2 tasteture til, opfatte computeren det bare som 1 tastetur. Så i skal se om i ikke kan indstille i spillet hvordan i styre, så den ene styre måske med pilletasterne og den anden et andet sted på tasteturet.

Med venlig hilsen

Søren

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 17-06-06 20:48

Det kan vi ikk...det fifa vi spiller

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-06-06 20:52

Jeg har stillet et lignende spørgsmål, angående to mus... Og der var vist ikke rigtig nogen, der kunne komme med en løsning. Der skal noget program til, for at det skal fungere, -spillet skal være lavet til to tastaturer...

http://www.kandu.dk/Spg62323.aspx

For mig var det puslespil, jeg gerne ville have to mus til, men måtte opgive...

Er spillet beregnet til to tastaturer? Kan man spille med joystick og tastatur samtidig? Altså ikke skiftevis..

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-06 20:57

Alt kan lade sig gøre, men det kræver nok to computer med samme spil i, har gjort det for mange år siden via com porten med et speciel hjemmelavet kabel, men man burde kunne koble to computer sammen via firewire stik eller også se om du kan få et kort med to joeystik på. Det kommer jo også an på om hvad spillet kan gøre om man kan sætte flere spiller ind måske en som tastatur óg en som joeystik, det må man måske kunne sætter op i spillet for hver enkelt spiller.

dr.dem

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-06-06 04:50

kan man spille 2 på en skærm ??
spiller nu ikke og slet ikke fifa men følger banen ikke den spiller der har bolden ?

der findes splitbokse så 2 keboard 2 mus og 2 skærme kan betjenes af en pc,
men det koster og kræver 2keyboard/mus/skærm, og om det virker med fifa kan jeg ikke love,
men det vil jeg tro, en anden ting er at det så er en pc der skal trække som var den 2
altså også grafikken skal trækkes oger 2 skærme.
husker ikke lige hvad boksen hedder, men forvent en pris på 800-2000kr.

Ja Birgitta 2 uafhænige mus ville være dejligt! Man kunne på Amiga

Kommentar
Fra : natmaden