/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Erfaringer med Webhosting.dk
Fra : spimmer
Vist : 1588 gange
300 point
Dato : 14-06-06 12:01

Hej.

Jeg har i længere tid været kunde ved webhosting.dk. Det har jeg været så tilfreds med at det på 1½ år har udviklet sig til 3 webhoteller.
MEN efter nytår, så har alt været kaos. Jeg har FP udvidelser på alle webhotellerne. Det har for 95% vedkommende ikke virket.
Jeg har skrevet til dem adskillige gange. En enkelt gang er det lykkedes at få et svar - det var så intetsigende, at jeg lige så godt kunne have spurgt mit 1 årige barnrbarn - jeg kan IKKE bruge det til noget som helst.
Så tog jeg den stramme tone på - torsdag i sidste uge. Dagen efter var der svar. De havde været inde på samtlige sider. De kunne sagtens få FP udvidelserne til at virke, og de havde været inde og forsøge at redigere på dem!!!???
Jeg skal love for, at de havde redegeret. På 2 af domænerne havde de totalt smadret alt hvad, der var på siderne. Da det skete samtidig med at jeg ahvde taget back-up af den ene af siderne, så har det betydet, at jeg må starte helt forfra på den side. Det drejer sig om 20 - 25 timers ekstra arbejde.
Det har jeg så brokket mig over til Webhosting, men helt uden respons.
Er der nogen, der ved, hvad der foregår hos Webhosting?
Hvor finder jeg et andet Webhotel, hvor der kan være lige så meget på (5000MB) som nu og til en pris under kr. 500,- om året?
mvh
Steen.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-06-06 13:17

Jeg kender ikke webhosting.dk. Jeg bruger www.surftown.dk til mine 6 hoteller.
Meget proff. God support, perfekt oppetid. Kan kun anbefales. Også en god pris og alle nødvendige funktioner er til rådighed i kontrolpanelet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-06-06 21:36

Ja det lyder ikke godt.

Foreslag https://www.b-one.net/
eller http://web10.dk <> http://starthotel.dk/

Altid support inden for 24timer.
men www.surftown.dk ser da også fint ud

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-06-06 12:59

Jeg havde B-one også, men trak stikket på dem da deres support stinker. Elendige standard svar, i reglen på én linie.

Men "Spimmer" den her du stiller som et krav "Hvor finder jeg et andet Webhotel, hvor der kan være lige så meget på (5000MB) som nu og til en pris under kr. 500,- om året? " tror jeg bliver svær.!!!!

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 300 point
Dato : 15-06-06 16:16

ja det vil være en individuel oplevelse, jeg er nu tilfreds.
har nok ikke det store behov for support,
men så er der jo et forum sammen med http://web10.dk <> http://starthotel.dk/

ellers er seriøst vel http://www.scan-net.dk/ , og priserne ligeså..

ja man får hvad man betaler for, eller gør man ??

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 17-06-06 10:57

Tak for svaret natmaden. Efter at jeg skrev om Webhosting her, er Webhosting gået til biddet. De har svaret, de har rettet fejlen og givet mig 3 måneders ekstra tid inden jeg skal forny webhotellerne.
Så de får endnu en chance.
Det er sikkert rigtigt, at man får det man betaler for, men det kørte jo virkelig indtil nytår. Det gør det igen, og det håber jeg fortsætter.

Det var jo netop størrelsen af webhotellerne og prisen, der i sin tid fik mig til at vælge Webhosting. Så jeg var klar over, at jeg skulle lede længe og godt grundigt, for at finde tilsvarende.
Tak for hjælpen til alle.

mvh

spimmer.