Hej wills.
Min datter arbejder med mobiltelefoni og jeg har nu kopieret dit spørgsmål og fået svar.
Hun skriver at:
For at kunne sende og modtage MMS mellem to udbydere, skal der foreligge en aftale mellem udbyderne om denne tjeneste.
HVIS der foreligger en sådan aftale, så er Jeres problem en fejl i oprettelsen af MMStjenesten og så skal I blot ringe til dem og sige det, så vil fejlen blive rettet.
Men hun siger så også at hun ikke kender et telefonselskab i Schweitz som hedder Sunrise og at det måske kunne være fordi din datter har købt et taletidskort dernede.
Hvis modtageren kører på taletidskort hos et udenlandsk selskab, så er indstillingerne til at modtage MMS IKKE i telefonen.. medmindre man kan få det ved at kontakte den udenlandske udbyder.....men det er desværre sjældent det kan lade sig gøre.
Jeg håber dette svar er fyldestgørende og at I får løst problemet, for det er jo ret hyggeligt at kunne udveksle MMS'er
Held og lykke med det!
Venlig hilsen Dorthe.