/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Den firkantede hat
Fra : Hadaps
Vist : 4291 gange
100 point
Dato : 13-06-06 11:21

Hej

Jeg var for nogle uger siden inde på en hjemmeside fra et firma, som laver/importerer den firkantede hat som man er berettigelet til når man har sin kandidat uddannelse.
Inde på samme side var der også en meget stor liste over, hvilke farve kvasten skulle være til bestemte uddanelser

mit store problem ligger i, at jeg ikke kan finde siden igen :(
-kan ikke huske hvad firmet hed, eller noget som kan hjælpe mig, 3 timer i google har heller ikke giver resultat :(

Er der nogle af jer som kan hjælpe mig med adressen?

MvH Benny

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-06 18:54

fy for pokker hvor har jeg dog også ledt længe, men er det ikke sådan noget du mener? http://www.hartforduniversity-edu.org/onlinestore.php

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-06 19:05

Jeg vil tro du kan få mere hjælp her, i mit første link manglede jo en forklaring på farverne på en tassel http://www.pressport.dk/pressrelease_read.asp?ID=1874

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 13-06-06 19:06

Universitetshuen
Eirikur Andreasen

Tlf. 25488377
Fax.

Universitetshuen@universitetshuen.dk
www.universitetshuen.dk

Kommentar
Fra : Hadaps

Dato : 19-06-06 14:58

Super - det var godt nok ikke derinde jeg i tidernes morgen var, men det er ligeså fint :D

takker

Godkendelse af svar
Fra : Hadaps

Dato : 19-06-06 15:01

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-06 15:29

Godt du kunne bruge det, for sikken dog det drillede