/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tag til hængesofa
Fra : axelbjarne
Vist : 2118 gange
465 point
Dato : 11-06-06 10:37

Hvor køber man et nyt tag til en hængesofa?

med venlig hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-06 14:07

Hvad siger de, der hvor du har købt den??, hvis det er helt umuligt, må du pille stoffet af, og bruge det som mønster og så selv sy et nyt

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 11-06-06 16:43

Jeg købte stof der var imprægneret hos en sejlmager for en hund og monterede det selv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-06 14:53

Man kan også i campingcentre købe noget til at sprøjte på stof (fortelte) til at inprægnerer med

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-06-06 14:57

Det er et helt nyt tag jeg efterlyser, og har før købt et nyt i nærheden af Odense, men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske - hvor! Så jeg tror at nogen må vide, hvor der findes noget tilsvarende et eller andet sted.

med venlig hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-06 15:20

Det kan være du skulle forhøje med nogle få point, så dit spørgsmål kommer på "seneste 25" igen, og så spørger om, hvor i nærheden af Odense man kan købe et nyt tag, så kan det være der er nogel fynboer der kan hjælpe dig. Jeg troede du spurgte, fordi du ikke kunne købe det i forretningen, derfor foreslog jeg at du kunne sy et nyt selv, og så inprægnerer det.