/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
bluetooth headset via usbdongl
Fra : monia
Vist : 472 gange
200 point
Dato : 09-06-06 16:55

Hvordan kan jeg opsætter et bluetooth headset via usb dongle.Jeg vil bruge headsetet til komunikere på Skype. Er der noget som skal gøres i Skype instillinger

Mvh Monia

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-06-06 17:43

Når du har indstalleret din dongle, så kan den lede efter headsettet. Og så bør Skype også kunne bruge den. (Men jeg har nu aldrig prøvet om det virker)

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-06-06 18:16

Du skal vælge at bruge dit Headset som lydkort under lydindstillinger....
Det virker helt fint.

Men du kan ikke bruge både dit almindelige lydkort og dit headsæt samtidig...

Find din lydindstillinger under - Start > Programmer > Underholdning > LYDSTYRKE her vælger du din blutooth headset.

Dette er tilgængeligt hvis du har paret dette via dit bluetooth program...

Bruger selv et Nokia headset på samme måde

God fornøjelse
mvh BEN

Kommentar
Fra : monia

Dato : 09-06-06 22:01

jeg har prøvet men jeg kan ikke høre noget, her er nogle opløsning om min usb dongle
Supporting profiles: networking, dial-up, fax, lan access, and headset
· Rækkevidde: minimum 20meter (Reelt 20-40meter)
· Data rate : 1Mbps
· Version 1.1 & v1.2 samt v2.0 compliant
· 100% Bluetooth™ kompatibel og høj kvalitet
· Kompatibelt med: Windows 98SE/ME/2000/XP
· Varen er selvfølgelig CE-godkendt.

Og jeg har Jabra Bt 205 bluetooth headset,det kan godt være at de 2 ting kan ikke sammen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-06-06 23:55

Hvorlangt er du kommet ?
1 Har du set dem og indtastet kode?
2 Kan du se den under Blutooth enheder?
3 Kan du se den i indstillinger for lydstyrke?
4 Har du fået et mindre udvalg af skyde knapper på din lydstyrke mixer?

Noget tyder på at du ikke får den tilføjet under bluetooth enheder, Her skal du søge enheder når den er fundet skal du tilføje den og indtaste koden.

mvh Benjamin