/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Øyevipper
Fra : Tia
Vist : 440 gange
20 point
Dato : 12-08-01 14:39

jeg er en jente på 12 år som er helt desperat etter et svar ..... jeg var litt veldi uheldig med øyevippe tanga mi og på en eller annen måte klarte jeg og snuble og rive av masser av øyevipper.
vokser øyevippene ut igjen????
hvor lang tid tar det før de vokser ut da???? jeg vet jeg høres ut som en total idiot men jeg klarer de mest utrolige ting!! Jeg er en mega kløne!!!! pliiis svar fort!!!

Accepteret svar
Fra : hjr

Modtaget 20 point
Dato : 12-08-01 19:52

Hej tia

Ja - øjenvipper vokser ud igen men det går meget langsomt hvis du ser det i forhold til dine øjenbryn.

hjr

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-08-01 22:40

Tia <Tia.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bMud7.89$W3.40328@news000.worldonline.dk...
> jeg er en jente på 12 år som er helt desperat etter et svar ..... jeg
> var litt veldi uheldig med øyevippe tanga mi og på en eller annen måte
> klarte jeg og snuble og rive av masser av øyevipper.
> vokser øyevippene ut igjen????
> hvor lang tid tar det før de vokser ut da???? jeg vet jeg høres ut som
> en total idiot men jeg klarer de mest utrolige ting!! Jeg er en mega
> kløne!!!! pliiis svar fort!!!

Bare rolig, dine øjenvipper skal nok vokse ud igen. Jeg har selv engang
været så uheldig at brænde øjenvipperne af på det ene øje. Det tog dog et
stykke tid for dem at vokse helt ud igen!

Hilsen Lise

Kommentar
Fra : DreamHunter

Dato : 21-09-04 13:51

Men hvor lang tid går der ca.!?