/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
fp 2000 kontra fp 2003
Fra : nilsen
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 07-06-06 00:53

ga
Er det noen forbedringer fra fp2000 til fp2003
jeg har fp 2000 men tenkte det var noe at hente i den nyere utgave??

Nilsen

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-06-06 05:22

Kommer lidt anpå, hvor du har fået den fra......

Har du hentet den fra nettet, skal du ikke forvente, at resten af dine MS pakker virker.

Da de bliver OVERSKREVET, og hvis du har installeret den Frontpage/andre 2003
kan du på ingen måde gendanne systemet.
Ej heller med gendanneelse, da der bliver skrevet, en ny MBR/tæt på.
Så PAS PÅ, har prøvet det. LUS/SPY, FRA UPLOADER
F.eks går alle funktioner over til UK.
Og der er en funktion, du overhovedet ikke kan få tilbage, hvis du har WORKS indstalleret.
Men vil du have en udgave, AF FP,,,,,,,der VIRKER,
Så giv en PM og du får et godt tips, til noget der virker.
fylder 1 par giga, eller er dert kun FP du vil have.

HAR IKKE FÅET KLAGER ENDNU.
Hvad jeg videregiver, virker,,,men ikke -------FOR alle
Men temmellig stor pakke, plejer at tage 3½ time.

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 07-06-06 07:42

gm
Beklager den forstod jeg ikke.
Jeg har en office pakke (2000), med den fulgte fp2000. Da denne begynner bli gammel, og microsoft har en nyere utgave fp2003, kan den så ikke købes separat og indstalleres?, og spørsmålet er så, er den bedre end fp2000?
Nilsen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-06-06 09:04

Om den er bedre end 2000 ved jeg ikke men her kan den købes separat for 800 kr.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=46540
(husk altid at lave et websted på din egen comp først så hele filstrukturen kommer på plads)

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 07-06-06 16:58

Godt køb i det link.

Spørgsmålet om der er forbedringer er JA! Det er der allerede i forhold til den 2002 jeg anvender.

Spørgsmålet er om du vil bruge forbedringerne.

En af forbedringerne er fotogalleri skabelonerne, men i det hele taget kan man lave betydeligt mere med en 2002 eller 2003 da det er selvstændige programmer i modsætning til 2000 der bare er vedhæng til en office pakke.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-06-06 17:36

Ja Bjarne D - FP 2000 er måske vedhæng til office, men jeg har faktisk lagt den solo ind på
min lille bærbare 130 Mhz.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-06-06 18:06

E.C. Det kan man med alle programmerne i MSO, men stand-alone versionerne har flere funktioner.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-06-06 19:38

OK -

Godkendelse af svar
Fra : nilsen

Dato : 07-06-06 19:53

Tak for svaret BjarneD.
Den køber jeg, syntes imidlertid en fraktprisforskel på 33,- kroner fra den ene butik til den andre er stor (fra 39,- til 72,-- dkr)
Nilsen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-06-06 20:11

Da jeg købte min kostede den ca. 1700,00 kr., så var den godt nok i æske hvilket betyder en smule for licensen. Måske er den billige også i æske??

Jeg er glad for de faciliteter der er i FP 2002, som ikke er meget forskellig fra FP 2003.