/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
træls popup registryupdate.com
Fra : steffen15
Vist : 430 gange
197 point
Dato : 29-05-06 19:54

hej har lige formateret min computer og skulle til at instalere nogle driver så sker dette--

Der kommer en advarsel fra messenger alert, om at jeg skal gå ind på http://www.registryupdate.com/ og køre en update derinde...

Hvad gør jeg?

har køret alle virus programmer igemmen og de finder intet

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 29-05-06 19:57

Det er tjenesten messenger, der laver de popups(har intet med chat programmet messenger at gøre)

Slå tjenesten messenger fra
Gå ind på http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm
og tryk på download now
Så trykker du kør
Så dukker "programmet" op og der trykker du disable messenger
Så genstarter du og så kommer der ikke flere af de popups.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 29-05-06 21:36

tak for det men den gider ikke at hente programmet.. har du en anden side man kan hente fra

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-05-06 23:33

hente programmet ??? Den opdaterer sig selv når du opdaterer via windows update

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 30-05-06 21:05

Højreklik på "My/Min/Denne Computer" (eller hvad du har valgt at kalde den) på windows skrivebordet. Vælg "Administrer/Manage". Klik på plusset ud for "Services/Tjenester...". Markér "Services/Tjenster". Så får du en liste frem over en millin forskellige processer. Du kan nemt sortere dem ved at klikke forover på listen. Prøv f.eks. "Status" (klik indtil de startede processer ligger øverst). Find messenger og deaktiver den..