/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
mangorossa TAKKER for god-
Fra : sofus.dk
Vist : 718 gange
100 point
Dato : 29-05-06 03:12

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-05-06 21:31

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-05-06 21:33

En af de bedre.

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 100 point
Dato : 31-05-06 20:51

Jamen tusind tak da...undskyld at jeg ikke lige havde fundet herind...var kommet fra det igen

>teflonhjernen<

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 20:59

Citat
>teflonhjernen<

Takker for en meget go vittighed/opgave

Og fatter ikke der var nogen, der kunne se den overhørig.
Så som ted,,,,,,hvis han nærlæste opgaven, tror jeg næppe han kommer i betragtning, til en af / mange pladser i ???????
Jeg er ikke Teolog/toretiker, men der må sgu gives poæng for det svar/tips.
Simpelthen......
Det var noget der fik hjernen til at tænke, på andet end Kandu
og andet ballede herinde........
TAKKER......