/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hjælp
Fra : jusly
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 23-05-06 19:04

Hejsa ......

Har et såkaldt Quikcam mrk. logitech, virker fint på min pc, men når knægten skal bruge det på hans pc virker det bare ikke , nogen go´forklaring, vi bruger sammen antivirusprog. og firewall, hans pc er dog nyere og vi bruger home xp

Venlig Hilsen

Jusly

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-05-06 19:48

Du mangler vel muligens en driver.Men du kan lese om quickcam her oghente drivere.
alimak

Kommentar
Fra : jusly

Dato : 23-05-06 20:11

Jeg har både cd og har prøvet at downloade fra deres hjemmeside den nyeste driver, men hjælper stadigvæk ikk......

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-05-06 20:33

Sorry glæmte og sette ind siden Les her:http://www.crynwr.com/qcpc/msg00382.html
alimak

Kommentar
Fra : jusly

Dato : 23-05-06 22:27

Okay... ja kan nu ikke få den til at virke.....men den kan ta billeder, men bare ikke sende live på msn?????