/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Palle seng
Fra : NickDK
Vist : 3185 gange
71 point
Dato : 21-05-06 14:50

Jeg er igang med at skifte min gamle seng ud med en såkaldt palleseng, hvilket vil sige min madras nu ligger på nogen hvidmalede paller, som egentlig ser ret fedt ud.

Nu har jeg så fået den ide, at jeg vil have lys under min seng. Mit budget er ca. 500-1.000 kr., da jeg har sparet en del penge, ved at bruge paller. Jeg overvejer , om det var muligt at finde noget lys af en art, der går direkte i stikkontakten. Om det skal være neon eller dioder eller hva det nu skal være er underordnet.. Det skal bare ik lave så meget varme, da jeg helst ik vil brænde ihjel :)

Med hensyn til selve lyset har jeg ingen krav - bare det lyser godt op men gerne noget rødt porno lys eller noget blåt noget ;D.. Eller hvis det er muligt, at lyset evt skifter.

Hvis det var muligt at finde noget, der kan pulsere i takt med musik ville det være alt for vildt.

Håber sgu på det bedste ;D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 16:07

lyder jo ret morsomt - og lyder som om du bare skal købe en juletræskæde med adaptor

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-05-06 16:26

Ja, jeg er enig med Mirit - vent til senere på året, så vil forretningerne bugne af alskens sjove ting og sager med lys i

Vi har nogle julekæder vi har fået sendt fra Bahrain - de er med blåt lys og det er som små stjerner, de blinker i forskellige 'mønstre' men kan osse stå fast - de er seje
Det skulle ikke undre mig om de snart vil kunne købes i DK.

I øvrigt kan du købe kæder der blinker rytmisk i takt med musik, jeg mener de kan finde under noget de kalder 'diskolys'.

Det lyder spændende, det du har tænkt dig - men sådan en keeedelig een som mig, tænker, med det samme, på støvsugning/rengøring - og så de dér lys dernede under
Men sejt, dét lyder det.

God fornøjelse med dit 'pornolys'
Dorthe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 16:37

røde leds

vil.du -- jeg tænkte ikke lige på støvsugning - men hvad man kunne SE i lyset

lys under sengen du go´este jeg er blevet en oldsag