/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Sponsor søges:
Fra : Ana17
Vist : 551 gange
200 point
Dato : 16-05-06 17:26

Hej,
En side hvor spiseforstyrrede kan støtte hinanden i at blive rask er ved at lukke.
Selv om der kun mangler 1200 kr årligt er det mere end vi kan skaffe.
Det er for os ca 110 brugere MEGET vigtigt at denne side kan bestå da det er den eneste af sin slags.
Der diskuteres IKKE vægt, BMI eller slankemetoder derinde. Det er IKKE en Pro-ana side.

Siden hedder www.jikes-forum.dk og i skal være meget velkommen til at besøge den for at se hvad der foregår derinde.

Har i lyst til at støtte os så er alle biddag velkomne. Store som små.

Mvh

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 16-05-06 17:45

Undskyld mig her... vi taler om 11 kr. per person - og det er mere end I kan skaffe?

Jeg vil ikke fornærme nogen, men jeg synes det lyder lidt underligt.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-05-06 17:53

Hvis personen der laver hjemmesiden kan indsætte banneranoncer kan i sælge dem på qxl.dk eller et lignende sted.
Derudover giver jeg surfsusan ret - lav fx jeres egen kagekasse og klar den med en frivillig donation fra brugerne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-06 17:57

Du skriver at det drejer sig om 1.200 kr. årligt og der er 110 brugere.

Kunne de brugere ikke selv betale de ca. 10-12 kr. så siden kunne bevares.

Det må da betyde så meget for brugerne af siden, at de selv vil være med til at betale.

Så ser jeg at en gammel kending/bruger på kandu er en af dem, der giver gode råd "Dr. Mark", som vist aldrig er blevet uddannet som læge, men som kalder sig læge.

Jeg synes det ville være en god ide, at brugerne på siden selv gav et tilskud.

I kan jo også prøve at søge offentlig støtte.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-05-06 18:32

hvad skal i egentlig bruge penge til?
Ja undskyld, men hvis det er til hjemmesidens drift så findes der jo massere af gratis muligheder. Så vidt jeg kan se drejer det sig om et forum...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-05-06 18:32

Ana17 - Det må være muligt at kunne få nogle af de ca. 40 behandlere i har på jeres liste til at yde et bidrag til siden.

Foreslå dem at i laver et banner med link til deres hjemmeside for en pris på f.eks 200 kr. pr. banner pr. år. så vil jeg gerne være dig behjælpelig med at lave disse gratis.

Behandlerne tjener trods alt penge på jeres sygdom og vil have gavn af denne næsten gratis reklame de kan få på sitet.

Jeg har brugt ideen til vores grundejerforening som du kan se her www.dvaergehoejen.dk hvor vi pt har 4 sponsorer og de betaler mere end det koster at drive siden og derfor vil vi nok ikke have flere sponsorer ind. Du skal klikke på menupunktet "Sponsorer".

Det var så en ide fra mig, som du måske kan bruge.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-05-06 18:39

bentjuul hep!
også for den smagfulde hjemmeside.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-05-06 18:48

Tak skal du have jomfruane for de pæne ord, men jeg syntes at behandlere bør støtte et sådant site der er til gavn for dem selv.

//bentjuul

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 16-05-06 20:32

Hej Ana17

Du kan få gratis hosting igennem mit firma.
Jeg sponsorer KUN gratis hosting ikke penge.
Du kan klikke ind og bestille på nedenstående side :

http://www.easywebhost.org/

Så vil jeg sponsorere jer et webhotel.

Venlig Hilsen

Mogens Jørgensen
Easy Webhost
http://www.easywebhost.org/

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 16-05-06 21:46

Jeg kender nok også en sponsor - incl. web hotel - email: ohjac@hotmail.com

Kommentar
Fra : jike

Dato : 17-05-06 12:35

Nu må jeg hellere selv svare de spørgsmål der er kommet - der er mig, som har ansvaret for Jikes forum (ikke mig der har oprettet indlægget om at søge støtte herinde!!!).

Jeg er fuldstændig enig i, at brugerne selv burde kunne donere de penge der skal til. Det har jeg også opfordret til, og indtil videre er der EN bruger som har ønsket at bidrage. I de år som hjemmesiden har eksistereret har jeg selv betalt alle udgifter - og det hverken kan eller vil jeg fremover.

Mht banner til behandlere er det klart noget jeg vil overveje nærmere, jeg er bare ikke helt sikker på hvordan det skal gøres så det kommer til at se pænt ud. Det skulle gerne være på behandlerlisten.

Jeg søger egentlig ikke webhosting, det er heller ikke det som koster det store, det som koster er opdatering af forumet, da jeg ikke selv har den fornødne IT ekspertise til at kunne gøre dette. Så hvis der sidder en der er superkoder i phpbb og som vil hjælpe med opdateringer af forumet så kontakt mig: jike_dk@hotmail.com

mvh
Jike

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-05-06 12:59

Banneret kunne stå på behandlingslisten, således at de der sponsorerer har et banner - eller banneret kunne stå øverst på den nye side der popper op når man trykker på et link til behandleren istedet for behandlerens navn.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 17-05-06 16:36

Hej jike.. Godt du skrev..
Jeg har vist skrevet at jeg godt ville hjælpe... Tror jeg...
Tjekker lige og ellers skriver jeg mig da på med det samme...