/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Billigt make up?
Fra : salacia
Vist : 621 gange
35 point
Dato : 16-05-06 13:26

Hvis man gerne vil købe sådan noget som bruncreme/dækstift, øjenskygge og eyeliner, hvor kan man købe det billigst?

Giv gerne et link, hvis man kan købe det via nettet.

Mange tak :)

Vh Stine1985

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-05-06 13:32

Der er dette firma http://www.oriflame.dk/ men ellers syntes jeg nu heller ikke Matas er dyr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-05-06 14:14

matas rimmel serie er rimelig billig

ps... pas lidt på med bruncremer de er skadelige.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 16-05-06 14:19

Hej

jeg ved de har det hele i de X.tra forretninger (10 kr butikkerne) og meget af det er virkeligt godt da det er købt fra nedlagte forretninger m.m.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-05-06 14:45

Jeg har købt E.L.F. 10kr per del.
du kan se sortimentet på deres hjemmeside, men de sælger desværre ikke til danmark per postordre endnu.
Nogen gange har brugernavn gisne det på qxl, hvor der i øvrigt findes massere billige nye vare.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-05-06 15:36

Jeg er ikke bruger, men mine kvindelige kolleger køber deres kosmetik på dette sted:

http://www.kosmetikshoppen.cos.dk/billig-kosmetik/

Ziggy99

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 16-05-06 22:41

Salacia, nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men forestiller mig dig værende ung.

Det vigtigste for dig er gode renseprodukter og dag- og natcreme.
Hvis du køber Gosh,der ligger i en rimelig pris, så er det uparfumerede produkter.
Skal du have andre uparfumerede produkter, fx fra optiker eller apotek, så koster det ca det dobbelte.
Gosh har også alt, både produktmæssigt, men også farvemæssigt.
Det er til at få fat på (matas, parfumerier og supermarkeder).

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-06-06 11:07

Ja de kender jeg ikke noget til , men kan da bidrage med
http://www.billigbiks.dk

Lidt er der da og billigt.
Mvh Jørgen