/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
roxio 6 - smartburn?
Fra : grausen
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 15-05-06 16:18

Hejsa
Ved ikke helt om dette er den rette kategori, men prøver.

Jeg har en computer hvor jeg har installeret roxio 6 på og det har fungeret sammen med min nec brænder. En dag da jeg skulle brænde en iso med roxio stod der pludselig i writespeed smartburn og pludselig ville den ikke brænde. Jeg troede det var brænderen der var tosset og købte en ny (liteon), men med den har jeg samme problem, den skriver bare: error were detecded during the recording on your new disk. Hvis jeg ikke har skive i brænderen kan jeg ændre i writespeed men så snart jeg sætter skive i hopper den tilbage på smartburn og melder fejl. Nu har vi så formateret computeren og kun lagt roxio ind, intet andet, men der sker det samme. Nogen der kan hjælpe med hvordan jeg får det der smartburn væk og igen kan brænde vil jeg blive meget glad.

Ps. jeg har en veninde som har samme necbrænder og roxio, som jeg havde til at starte med og hun har slet ikke muligheden smartburn og hun kan sagtens brænde. Derudover har vi sat min necbrænder i hendes mands pc og han kan også brænde med den og har heller ikke den der smartburn, så håber virkelig nogen kan hjælpe her.

Der er 500 point oveni til den der evt kan hjælpe, de vil blive givet i en anden tråd.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-05-06 18:26

der bør være følgende miligheder i "burn"
Write Speed Displays the speed for recording discs. The available speeds are dependent on the speeds supported by your recorder.
Certain recorders may display the following as available write speeds:
•JustSpeed

•Optimal

•PowerRec

•SmartBurn

These options allows you to record to your disc at the fastest speed possible for the type of media you have inserted in your recorder.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-05-06 20:02

Hop lige op til Easy CD (Roxio) og hent opdatering.
www.roxio.com
Easy CD & DVD Creator 6 Update (lidt nede på siden)

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-05-06 22:26

hcma....jeg kan ikke finde burn som du henviser til i roxio, kan de muligheder ligge under noget andet, for jeg kan ikke finde dem

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-05-06 23:24

Smart Burn er afhængig af din brænder.
Jeg har en BenQ hvor muligheden ikke er og en LiteOn hvor den er.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 16-05-06 06:29

og det kan man så ikke ændre?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 16-05-06 21:37

nej, det mener jeg ikke man kan - desværre