/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Tyrkiet
Fra : 7777
Vist : 668 gange
20 point
Dato : 15-05-06 12:16

er der nogen der kan hjælpe? jeg skal finde ud af hvordan tyrkerne tidsopfattelse er (altså hvordan er de med møde tider, og gir de hinanden hånden osv)
Jeg skal også finde ud af hvordan en forretningsmand går klædt til et forretningsmøde?
håber der en nogend er kan hjælpe mig eller hvor jeg evt. kan finde noget har prøvet at søge mange steder men intet fundet.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-05-06 12:35
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-05-06 14:57

Der er også gode oplysninger på denne link
http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/etikette/tyrkiet_etikette.htm

mvh
jakjoe