/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vandkølet cylinder til puch !
Fra : Boss-Boss
Vist : 626 gange
50 point
Dato : 14-05-06 22:04

http://www.moto-leoni.dk/shop/product_info.php?cPath=28_59_90&products_id=2364

Dette sæt der ^^

hva tror du den kan yde Hk

og tror du det er stabilt ?

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 16-05-06 08:09

Det skal da nok være stabilt nok, men uden større karburator tvivler jeg på du får den til at gå godt, men med en 18/20mm dellorto tror jeg den kommer til at gå godt, og yde en 8-12hk, men du skal jo også have fat i en køler, og en vandpumpe, så før du er færdig bliver det meget dyrt, så hvis jeg var dig ville jeg købe sådan en fætter her http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=2094&aID=3463&mId=1950# den vil give ca. den samme ydelse, og det skulle være længe nok!

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 16-05-06 08:09

Det skal da nok være stabilt nok, men uden større karburator tvivler jeg på du får den til at gå godt, men med en 18/20mm dellorto tror jeg den kommer til at gå godt, og yde en 8-12hk, men du skal jo også have fat i en køler, og en vandpumpe, så før du er færdig bliver det meget dyrt, så hvis jeg var dig ville jeg købe sådan en fætter her http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=2094&aID=3463&mId=1950# den vil give ca. den samme ydelse, og det skulle være længe nok!

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 16-05-06 08:11

Og prisen er ca. det halve

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 16-05-06 21:30

Okaay men vandpumpen er med og alt tlbh

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 17-05-06 15:19

Okay men du kommer jo stadig til at mangle en større karburator, og alt i alt så sparer du jo en del på at købe det andet sæt, og tror ikke det gør den store forskel at det er vandkølet

Kommentar
Fra : Boss-Boss

Dato : 17-05-06 21:43

En af mine venner har en vandkølet cylinder på sin jog og den rykker altså

den køre ca 170

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 18-05-06 17:13

170 er da vist lidt af en overdrivelse, og hvis ikk så må jeg sq ha et billede af den

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 02-06-06 17:40

Rekorden for scooterer er 159 kmt, så hvis din ven har en scooter der slår den, så er det underlig at han ikke har den officielle rekord.

Hvis du ser godt efter på billedet, så er det kun topstykket som er vandkølet!!!!
For mig at se så ser det underligt ud, og du bør gå efter noget lidt mere normalt til en puch.

Hvad skal drive din vandpumpe?
Hvor vil du sætte køleren?

osv osv.