/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hmm
Fra : baremig87
Vist : 563 gange
220 point
Dato : 14-05-06 21:27

Hvem er den bedste ISP udbyder?

Accepteret svar
Fra : teh_nixc

Modtaget 230 point
Dato : 14-05-06 21:28

Stofa syntes jeg. Prøv www.stofa.dk

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-05-06 21:30

Hvis du ikke har adgang til kabel TV, og dermed Internet via dem, så er TDC i hvert fald stabil.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Godkendelse af svar
Fra : baremig87

Dato : 14-05-06 21:32

Tak, har snakket med en ven som os har stofa, han siger det også er nice! Så tusind mange gange tak, tror jeg bruger stofa

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-05-06 21:51

Skodstofa har ikke den samme sikkerhed over for sine internet kunder, som f.x. TDC, hvor der er både viru og spamfilter.
Det tilbyder stofa ikke.

Men man lære jo af sine fejl, selv om det kan være dyrt købt, så held og lykke!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-05-06 21:57

teh_nixc er godt nok hurtig til at svare på "nye brugeres" spørgsmål.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-05-06 22:03

Ja og så er teh_nixc en af de brugere der annulere en stor del af sine spørgsmål; 50%