/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Gave
Fra : snusi
Vist : 592 gange
150 point
Dato : 14-05-06 19:58

Jeg ved ikke om det er her jeg skal stille dette spørgsmål, men prøver alligvel.
Vores svigersøn bliver på torsdag udlært som automatikfaktekniker. Vi vil gerne give ham en speciel gave, som evt. har lidt med uddannelsen at gøre, men hvad?

snusi

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-05-06 20:00

En bærbar computer

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 14-05-06 20:04

Det har han

snusi

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-05-06 20:06

Måske en digital skydelærer.
Hvis jeg husker rigtigt at uddannelsen også er mekanisk.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-05-06 20:24

Et digitalt multimeter
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-05-06 20:27

Vil bare tilføje at det skal være af mærket Fluke, da det er Rolls Roysen inden for multimeter.
alimak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-05-06 20:28

Men alimak hvor sender vi snusi hen og købe det ene eller det andet.

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 14-05-06 20:33

Et digitalt multimeter og en digital skydelærer har han, så I kan se vi har et problem

snusi

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-05-06 20:33

Du kan se alle forhandlerne her:http://www.fluke.dk/comx/sales.aspx?locale=dkda
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-05-06 20:38

Køb et lille sevice ociloscop.
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-05-06 21:17
Accepteret svar
Fra : qfha

Modtaget 150 point
Dato : 14-05-06 22:35

Hvorfor ikke give ham noget som ikke har med uddannelsen at gøre. Nu er han jo færdig med den. Så er det rart at komme videre.

Den største skodgave jeg fik, da jeg var færdig med min uddannelse var en skoletaske, hvad pokker skulle man bruge sådan en til når man nu var færdig. Fald ikke i den grøft.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-05-06 22:48

Køb en mp3 spiller det kan alle bruge.
alimak

Kommentar
Fra : klars

Dato : 14-05-06 23:43

Hejsa !!!!

Hvis jeg ville give en noget, som vedkommende kan huske for noget særligt, så vælg noget der har med hans hobby, hvis han f.eks er lystfisker, så det hjul han så gerne vil have , men som han ikke må få for din datter. Det skal være noget han ikke havde ventet at få..... Hvad med en ny enhjulet cykel

VH
klars

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 16-05-06 19:56

Tak for svaret qfha.

Det havde jeg ikke lige tænkt på, men tak for det Jeg har købt gaven og det er 4 meget specielle glas 4 meget specielle øl. I glassene har jeg fået indgraveret dato, navn og den nye stillingsbetegnelse.

Tak for svarene

snusi

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 16-05-06 21:47

Det lyder som en fin idee.
mvh
qfha