/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Redigere film fra digikamera.?
Fra : showgirl
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 13-05-06 16:18

hejsa... jeg har fået filmet en fed lille film med min digital-kamera, men var et fjols og film på højkant... så når jeg afspiller den ligger filmen jo ned.. øv... hvordan vender jeg filmen eller billedet så det står rigtigt?? hjææælp

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-05-06 18:25

Det burde kunne lade sig gøre, at vende filmen rundt
i et film-redigeringsprogram.. Aner bare ikke hvilket

//Kettedk

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-05-06 19:26

Du skal bare vende skærmen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-05-06 19:26

Du skal bare vende skærmen.

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 14-05-06 10:51

Hey!
Jeg elsker også at redigere film, gør det konstant :D
Jeg bruger Adobe Premiere 6.0 ikke den nye 7.0 pro. Den er det nemmeste program, siden det er forholdstvist gammelt program gør det at det ikke er så dyrt længere, og det fylder hellere ikke så meget, det enenste man skal er bare at downloade nogle nye codecs til programmet for at få den bedste kvalitet når man skal til at eksportere filmen. Men dette program er bare, jah... Køb det hvis du elsker at redigere film!! ;P