/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ang. brugernavn.
Fra : anjyme
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 12-05-06 18:48

Hejsa.

Jeg har lige opdateret mit grafikkort, men når jeg nu starter min pc, kommer ikonet frem
" klik på dit brugernavn for at starte", det vil jeg ikke have.

Førhen tændte jeg og gik direkte på skrivebordet og sådan vil jeg have det igen.

Hvad gør jeg ??? Jeg har prøvet "alt" inde ved brugerkonti...

Mvh. anjyme

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-05-06 19:00

Start > indstillinger > kontrolpanel > brugerkonti > skift måden bruger logger af og på >
fjern [V] "brug velkomstsiden" >
anvend indstillinger >
genstart
nu skulle den gå lige ind.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 12-05-06 19:15

1. Tryk Start -> Kør..
2. Skriv: control userpasswords2
3. Prøv så at fjerne fluebenet i "Brugere skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge computeren".
4. Afslut med Anvend og OK.

Gør kun ovenstående, hvis DU er den ENESTE der har en bruger på compen.

//Kettedk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-05-06 19:20

kettedk - den køber jeg da lige

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 12-05-06 20:12

Til kettedk.
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP.....

Jeg gjorde som du skrev, men kan slet ikke komme ind nu.
Der kommer den blå skærm med " windows startes" men der sker intet...

Jeg sidder nu på en netcafe og skriver til dig.

Hilsen anjyme

Den fra e.c. virker ikke...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-06 20:21

prøv lige at gå ind under start - hjælp og support - skriv velkomst og se hvad der står

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-06 20:24

det er normalt bare at fjerne fluebenet - hvis du har problemer lige nu kan det være den skjulte administratorkonto - den kan du override ved at trykke Ctrl+alt+del 2 gange

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 12-05-06 20:55

Til miritdk

Hvis jeg sletter fluebenet ved "velkomsthilsen" får jeg jo bare den anden boks frem med adgangskoden.

Jeg vil direkte ind på skrivebordet uden at der er nogetsomhelst at klikke på.... sådan har det hele tiden været.

mvh
anjyme

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 12-05-06 21:06

Prøv at gøre som miritdk siger:
Tryk ctrl+alt+delete, når teksten "Windows startes" vises.

//Kettedk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-06 21:09

Ctrl+alt+del 2 gange

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 12-05-06 21:13

Yes yes

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 12-05-06 21:23

Jeg er kommet ind igen ved at trykke"ctrl+alt+delete", men den fortæller bare at den ikke kan logge på systemet, hvis jeg ikke skriver adgangskode osv. - derefter er ikonet med brugernavn fremme igen, som jeg skal trykke på.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-05-06 22:00

Sorry dette indlæg.

Men nu er det anden gang idag, jeg render over Login problemer.
Tror faktisk det skyldes MS.

Eller også er der falske OPDATERINGER i omløb.

HVAD FANDEN SKER

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-05-06 22:01

Medmindre det er samme bruger, herinde.....

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-05-06 22:03
Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 12-05-06 22:06

Hej Sofus.

Jeg kan forsikre dig om at jeg IKKE skriver under andre navne......

Hilsen anjyme

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-05-06 22:13

Sikkert ikke, men samme prob, som på linket
Mærkeligt ELLER...

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-05-06 22:16

Og mærkeligt nok hører vi ikke fra ??? på linket.

Har selv opdateret fra MS, uden problemer.
Men har desværre også lagt mærke til, der er kommer flere VÆRRE virusser,
Men det kan jo bare være mig der syntes det.

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 12-05-06 23:12

Hej Sofus igen....

Det er ikke samme problem, for jeg har ikke opdateret til SP2.... jeg hedder heller ikke Dennis, da jeg ikke er en mand.

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 12-05-06 23:44

Hej Sofus.

Du har faktisk hjulpet mig indirekte.
Jeg læste alt om ham Dennis, du hentydede til, og han modtog et svar fra "molokyle":

http://windowsxp.mvps.org/Autologon.htm

Jeg havde opdateret fra MS og derved fået Net. Framework som laver en konto Asp.Net, og det var den der gav problemerne. Jeg slettede den og alt er nu ved det gamle....

mvh. anjyme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 08:22

??????????? Hvornår er net.framework begyndt at lave numre ?????????? Den har jeg da godt nok ikke hørt før

NÅ men godt du fik fanget problemet

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 13-05-06 10:21

... Som det står i linket op over, spærrer den for autologon og det ville jeg ikke ha' .....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 10:36

Citat
klik på dit brugernavn for at starte", det vil jeg ikke have.

Førhen tændte jeg og gik direkte på skrivebordet og sådan vil jeg have det igen.

synes du modsiger dig selv