/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Problemer igen
Fra : LouiseVuitton
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 11-05-06 14:35

Har bestilt og betalte donæmain-navn så jeg kan få min side på nettet men der sker ikke rigtig noget. den er aktiveret, men jeg kan ikke oploade min side til nettet .?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-05-06 16:26

Det hjælper lidt hvis du siger hvor du handlede henne, var det hos en webhotel-udbyder, eller har du kun købt domænet? Der er jo forskel på webhotel og domæne. Et domæne er selve internetadressen, og webhotellet er din hjemmeside. Dit domæne peger så hen på dit webhotel, hvor din hjemmeside skal ligge... Så du skal have fat i et webhotel. Men hvor købte du domænet henne?

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 11-05-06 17:07

Det er et domæne jeg har købt hos dandomain.dk

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 11-05-06 17:10

Du skal også have et Webhotel.
Du kunne have sparet lidt penge, ved at have oprettet dit Domain navn hos udbyder.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 11-05-06 17:11

Du skal have et webhotel også som kan "hoste" din side med minre du selv har en server. Her er et par mulighedder:

www.hosting2.dk
www.b-one.dk

Du modtager så nogle koder osv fra din webhotel udbyder som du skal bruge når du uploader siden til deres server - let og enkelt.

Bruger selv Hosting2 og har INTET at klage over... bortset fra prisen

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 11-05-06 17:14

Det skal lige siges at jeg har et "hotel 4" for hosting2 til 179,- om måneden, men du kan muligvis klare dig med et mindre!

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 11-05-06 18:44

Jeg har koder?

Den er klar til publish .

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 11-05-06 18:50

Du skal stadig have et Webhotel, hvor du lægger din op.
Du kan finde dem her.
http://www.find-webhotel.dk/

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-05-06 19:56

Kommentar
Fra : lindry

Dato : 21-05-06 00:29

jeg bruger B-One enkelt og let og billigt.

hilsen lindry