/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Judas Evangeliet
Fra : kissan
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 10-05-06 23:05

Har hørt at der er lavet en dansk oversættelse der skulle kunne læses på nettet.
Kan ikke finde den,måske en der kan hjælpe?????

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-05-06 23:14
Kommentar
Fra : kissan

Dato : 10-05-06 23:33

Den er ikke i biblen.Den først oversat fornylig og lagt på nettet i april så vidt jeg har hørt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-05-06 23:43

Der står en masse om det på google, men du skal skrive judasevangeliet i et ord for at finde det.

mvh dova

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 10-05-06 23:58

Tak Dova,finder jeg det svarer jeg imorgen
mvh.
Kissan

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-06 10:51

Hej Kissan...

Den er lige her: http://www.skole-forum.dk/judasevangeliet.htm

Den er oversat direkte fra koptisk til dansk. Så der er ikke noget engelsk mellemled til at forringe oversættelsen...

vh fluffy

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 11-05-06 11:07

tusind tak til fluffy,det ver lige det jeg søgte
mvh KISSAN

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 11-05-06 11:08

Tak for svaret fluffyclaus.