/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
jeg har brug for hjælp.. .....
Fra : kazi
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 09-05-06 23:11

hej jeg har rodet lidt med min computer og er kommet til at pille ved nogle indstillinger ved egenskaber og jeg ved ik hvordan man ændre det tilbage igen så jeg skal høre om der er nogen mulighed for man kan gå ind på sin computer og evt. trykke på et sted sårn at det gør alle indstillingerne standard, igen, for nu er jeg ik så klog til computere :(

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-05-06 23:23

fanebladet avanceret - der klikke du på gendan standard

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 09-05-06 23:27

Du er altså nød til at give mange flere oplysninger, hvis vi skal være i stand til at hjælpe.
Her er lidt at starte på:

Hvilket styresystem har du på din pc?

Hvor slemt er problemet?
Kan den starte op og er det muligt at komme ind og ændre indstillinger?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-05-06 23:29

Ellers kan du, hvis du har win xp, gendanne din puter til en dag før problemet opstod. Det finder du i start /programmer /tilbehør /systemværktøjer /Systemgendannelse. Så vælger du en dag der er markeret som gendannelsespunkt fra før evt problemer opstod ordner den sig selv
Mvh Sune

Kommentar
Fra : kazi

Dato : 10-05-06 15:13

altså! jeg gik ind i / egenskaber/ udseende / og advanceret/ og der har jeg ændret på noget så dum som jeg er! ;P. og det har gjort sårn min baggrundsskærm er helt hvid og jeg kan ikke ændre det om igen og når jeg går ind på en hjemmeside så er baggrunden hvid og så skroften normal sort!. og det er lidt irriterende!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-06 17:46

aha i de egenskaber

så går du derind igen og under farveskema vælger du hvilken farve du vil have som baggrund i et lille felt ved siden af feltet farveskema - klikker ok - klikker anvend på næste der dukker op igen og ok igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-06 17:47

ps.... vælg en farve der er lidt mørk i det - så træder bogstaverne på skærmen tydeligere frem og er nemmere at læse

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 10-05-06 19:07

Prøv at sætte farveskema til "Standard (blå)" under fanen Udseende.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-05-06 22:12

Højreklik på din skærm > egenskaber > fanen udseende > find "farveskema" > brug pilen og rul ned til og vælg "windows standard"
Fanen baggrund kan sættes til ingen
Fanen pauseskærm kan sættes til ingen
Fanen indstillinger > avanceret >
har du ændret på / kort / skærm / farvestyring
Til slut trykker du på knappen Anvend og så på OK