/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Polar pulsur rs200sd-software
Fra : Bolino
Vist : 864 gange
500 point
Dato : 09-05-06 21:40

Har Polar RS200SD pulsur - rigtig godt - samt Polar Precision Performance SW programmet.

Er der nogen der kan hjælpe med at få informationer importeret til programmet. Jeg kan godt overføre med microfon, men oplysningerne er ikke korrekte. Eller kan det slet ikke lade sig gøre?

Bolino

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 09-05-06 23:23

Hej, det kan være din mikrofon der er problemet:

http://www.info.cardiozone.de/pccoach/index.html

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 10-05-06 08:20

Hej, der står lidt mere her:

>>>
If you own a RS200, CS200 or any other monitor that downloads with SonicLink (the watch beeps to download your data), and you have trouble downloading, the problem could be your microphone.

We have a low-cost microphone that we have tested with SonicLink monitors, and it works great. If you are having trouble downloading, consider getting the PC Coach SonicLink mic.

Available from PC Coach for just $15.
<<<

http://www.pccoach.com/newsletters/Dec05/pcc46.htm

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Bolino

Dato : 10-05-06 22:26

Det er ikke microfonen der fejler noget, for jeg kan sagtens uploade til Polar Weblink, men vil gerne prøve at få data ind i Polar Precision programmet.

Jeg har prøvet at ændre indstillingerne "Hardware" og her hjælper det desværre heller ikke. Der er ikke mulighed for at vælge rs200.

Kommentar
Fra : Bolino

Dato : 17-05-06 00:15

Der må da være nogle eksperter der lige ved hvordan det skal gøres???