/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Ridning i odense og omegn??
Fra : gaja2408
Vist : 2276 gange
100 point
Dato : 08-05-06 17:36

Jeg kunne godt tænke mig at komme i gang med at ride.
Har gået til ridning i fra jeg var 11-13 år, er i dag 30, og har længe tænkt på at prøve at komme igang igen.
Har ikke den store lyst til at komme på et hold med børn/unge - Mon der findes et sted for mig??

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-05-06 20:50

Der er rigtig mange rideskoler på fyn også lige omkring Odense.
jeg syntes du skal søge på rideskoler via krak eller

via altavista http://dk.altavista.com/web/results?itag=ody&q=rideskole+odense&kgs=1&kls=0

Måske afgrænse afstanden til dit postnummer eller område (C,NV.NØ, SØ mm)
mvh Benjamin
Bor selv i odense til jeg flytter

Kommentar
Fra : nicolaistaermos

Dato : 09-05-06 08:41

har du selv hest eller er du intra. i at låne??

Kommentar
Fra : gaja2408

Dato : 09-05-06 09:45

Har ikke selv hest og kunne da være interreseret i at låne.... men skal jo have noget undervisning.
Ville også elske at have mulighed for at komme ud og ride nogle ture. Ville nok blive rimelig træt at bare at ride rundt og rundt i et ridehus eller lignede udendørs bane.
Men hvad har du i tankerne siden du spørger??

Kommentar
Fra : Atha

Dato : 07-07-06 11:51

Hej

Selvom jeg svare på et gammelt indlæg kan det jo stadig være aktuelt, da rideskolerne først begynder i august.

Jeg har selv gået på tre skoler i Odense på voksenhold. Den ene havde en god ridetur efter timen og på den anden skole, kunne man selv vælge, om man ville ud på tur eller få undervisning i ridehus.

Det er henholdvis Seden og Pårupholm.