/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
HJÆLP
Fra : Anfa
Vist : 1070 gange
20 point
Dato : 03-05-06 10:48

Hej derude

Hvem kan hjælpe mig. Jeg har kopieret det gamle Damgård concorde dos 3.10 bogføringsprogram ud på en cd. Programmet er for længe siden slettet på min computer.

Jeg skal så til at bogføre og ville åbne cd´en.

Den kommer med en fejl der siger

Fil-fejl: Muligvis indexfejl eller manglende reservering
Fejl-nr: 13 - Disketten er fuld/skrivefejl

Hvad betyder det? Har jeg kun kopieret filerne og ikke programmet eller hvad?

Hilsen Anfa

Accepteret svar
Fra : hellejohnsen

Modtaget 20 point
Dato : 03-05-06 12:02

Kan du se filerne på CD'en f.eks via stifinderen?

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 03-05-06 13:55

Jeg er 99% sikker på at problemet er at filerne er skrivebeskyttede.
Hvis du kopiere filerne tilbage på harddisken og fjerne skrivebeskyttelsen, så tror jeg det virker

Godkendelse af svar
Fra : Anfa

Dato : 03-05-06 16:15

Tak for svaret hellejohnsen.

Jeg kan godt se filerne men ikke programmet