/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Apple Colorsync 21" - HJÆLP!!!
Fra : upset.dk
Vist : 271 gange
50 point
Dato : 02-05-06 21:32

Jeg er kommet i den situation at jeg skal bruge min 3-4 år gamle Apple Studio Display 21" skærm på en PC, men når jeg vælger opløsning er det ikke ud til kanten af skærmen,
og der er ikke mulighed for at indstille manuelt, da der jo ikke er software på PC´en til at justere på. Hele ColorSync paletten som der er på MAC´en findes ikke på min PC.
Jeg har prøvet at vælge diverse opløsninger og frekvenser, det hjælper ikke.
Findes der noget software som kan hjælpe??
Er der en genial person som kan hjælpe mig ud af kniben??????

Mvh Martin

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-05-06 22:12
Kommentar
Fra : upset.dk

Dato : 03-05-06 12:13

Tak for forsøget......
men jeg har et Nvidia kort, og har ledt efter en sådan funktion uden held.
MEN har på en tysk side fundet en løsning (downloadet Powerstrip via Google) et lille program der løser problemet......

Martin

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-06 15:34

Ok