/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
K750i Sync Station problemer
Fra : tinamus
Vist : 329 gange
200 point
Dato : 02-05-06 14:26

Hej.

Undertegnede har udskiftet min gamle T68i med en K750i. Den gamle kunne uden problemer sync med Outlook 2000 men jeg er løbet ind i problemer med K750i. Jeg bruger Bluetooth.
Jeg kan godt gå ud og se billederne der er på telefonens kort, men jeg kan ikke sync med Outlook.
Sync Station er lagt ind men når jeg starter programmet sker der ikke mere. Jeg har dog (før jeg prøvede at slette og geninstallere både Sync Station og Outlook) været så lang at Sync Station har forsøgt at sync med den skriver at det mislykkes.
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe.

Jes

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 02-05-06 14:44

Har du opdateret USB driveren. Du kan også hente update service fra hjemmesiden

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-05-06 14:53

brug kablet til sync det fuglet med da du købet tlf sammen med softwaren jeg har båden en w800i og en 750i og der er ikke problemer hvis jeg bruger kabel men bruger jeg blutool så har jeg også haft problemer se ved at det er et problem de regner med at det er løst om 2-3 opdatringer tid

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-05-06 14:55

hjælper det ikke så er det din outlook der driller du kan gå ind i programet sync og fjerne fluebenet i sync outlook og se om det så virker gør det det så har du et eller andet der driller i outlook det kan være note har selv måtte slette noterne forde jeg ikke kunne sync med outlook

Kommentar
Fra : tinamus

Dato : 07-05-06 09:37

Hej alle!
Det med kablet er en nødløsning da min mening var at køre BT uden ledning på bordet.
Jeg har forsøgt alt også fra den fremragende side ESATO men uden held. Kører derfor pt. med ledning til jeg finder den rigtige løsning på BT-problemet. Ellers mange tak for hjælpen. Håber at I forstår at jeg ikke giver point da mit problem endnu ikke er løst efter mit ønske om kabelfrihed!
Jes

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 01-06-06 21:48

Tror din syncstation måske, at du stadig har din t68 ? Prøv at åbne interfacet på din BT-enhed, er der oprettet en virtuel serielforbindelse ? Hvis dit interface-program til din bluetooth-dongle (eller hvad du bruger), kan finde din tlf, er det sikkert et spørgsmål om bt-opsætning i telefonen. Har du givet tilladelse til deling i tlf ?